Livrare gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 500 de lei

Customer Care

Livrare

Livrarea produselor

La Medra.ro, ai libertatea să alegi modalitatea de livrare care se potrivește cel mai bine cu programul tău. Poți opta pentru livrarea la easybox, prin curier, sau la poștă. Mai jos gasești detalii despre fiecare modalitate de livrare. Vezi în cât timp primești produsele, care sunt taxele de livrare și cum se aplică.

Garanția Produselor

Primești certificat de garanție  pentru toate produsele vândute și livrate de Medra.ro. Toate conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. 
Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
Dacă ești persoană juridică, garanția standard este de 12 luni de la data achiziției.  

Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în sectiunea “Comenzi”.

Modificare sau anulare comenzii

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrări este posibilă printr-o notificare prealabilă la [email protected] În cazul în care te-ai răzgândit după ce produsele au plecat deja spre tine, poți să refuzi comanda atunci când aceasta este livrată de curier.

Modalități de livrare pentru produsele vândute de Medra.ro

Livrarea produselor de mari dimensiuni:

Pentru produsele categoriile Aparatură Medicală, dar și pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplică în funcție de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, și diferă de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica și va fi vizibila în coș inclusiv pentru comenzile care conțin și produse aflate în promotie cu transport gratuit.
Pe langă taxa volumetrică, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune și pe zonă, care variază în funcție de zona geografică. Aceste taxe se cumulează și acestea vor fi afișate la sectiunea “sumar comandă”

De asemenea, în cazul plații la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 7 lei, pentru comenzile care conțin cel putin un produs.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Medra.ro:

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute și livrate de Medra.ro este calculată în functie de dimensiunile coletului și de localitatea de destinație cu exceptia comenzilor care conțin produse aflate în promoție cu transport gratuit.

De asemenea, în cazul plații la livrare prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 7 lei.

Dacă alegi livrarea standard, primești produsele începând cu a doua zi de la plasarea comenzii.

Livrarea la punctele de ridicare EasyBox

Poți plasa comandă cu livrare la un punct de ridicare personală Sameday Point, apropiat de casa ta. Alegi care e cea mai bună și apropiată variantă la finalizarea  comenzii.

Dacă nu reușești să ajung în timp pentru a ridica produsele, acestea se vor întoarce în depozit, primești banii înapoi și vei fi nevoit să plasezi o nouă comandă. 

Plata se poate face doar cu cardul, online sau la punctul de ridicare. Dacă alegi să plătești când ridici produsele, se percepe o taxă de 5 lei.   

Ridicarea comenzilor din easybox este disponibilă pentru produse de dimensiuni mici sau medii (dacă produsul tău se încadrează sau nu, poți să verifici în pagina de produs sau în coș). 

Ușa sertarului se deschide cu ajutorul codului QR/PIN, pe care îl primești pe email, îl găsești în contul tău de client sau în aplicația Sameday. În situația în care faci mai multe comenzi diferite în aceeași zi sau la o zi distanță, este posibil ca toate produsele să fie puse în același sertar, dacă restul sertarelor sunt pline. Astfel, îți primești comanda mai repede, fără a fi nevoit să aștepți eliberarea unui locker nou sau chiar să mergi la alt easybox. În cazul în care te-ai răzgândit și nu mai vrei unul din produse, nu îl poți lăsa în sertar. Soluția este să îl ridici din easybox și să îl faci retur prin curier.

Ai un număr limitat de ore la dispoziție ca să ridici comanda. 

Plata se poate face doar cu cardul, online sau la punctul de ridicare. 

 

Politica de Retur

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Pentru produsele electronice, asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi. Îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software. 

Returul se va face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul. 

Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat. 

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. 

Nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. 

Nu acceptăm returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate. 

Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din comandă după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată. 

Returul prin curier: 

Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi folosind formularul de contact sau sa ne trimiti un email la [email protected] 

Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o, în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur. 

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produselor in cel mult 14 zile de la data cand dumneavoastra v-ati manifestat decizia de retragere din contract si de la acceptarea returului.

Rambursarea contravalorii produselor se va face după primirea returului și verificarea produselor de catre operatorii nostri. În cazul în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzura, zgaraieturi, loviri, accesorii lipsă, șocuri electrice, ne rezervam dreptul de a retine o parte din valoarea contractului. Suma va fi comunicata consumatorului dupa evaluarea operatorilor noștri.

Rambursarea efectiva se va face prin transfer bancar, în contul bancar al consumatorului titular de factură, în termen de 14 zile de la data intrării în posesia fizică a produsului și nu de la data încheierii vânzării online. 

Payment

Plata produselor

După lansarea comenzi prin intermediul site-ului aceasta va fi procesata de către operatorii noștri care vă vor contacta prin e-mail/telefon pentru a vă confirma disponibilitatea produselor și a vă ghida spre confirmarea finală a facturii proforme emise de compania noastră.

Pentru plățile făcute pe teritoriul României, modalitățile acceptate de plată sunt: plata prin corespondență ramburs și plata online prin card bancar, sau prin transfer bancar in baza proformei primite pe email.

Plata Online

Daca ai cardul salvat în contul Medra.ro, selecteaza-l din metodele de plată disponibile, și apasă butonul Comandă. Plata se efectueaza automat.
Daca ai un card pe care încă nu l-ai salvat în contul tau, selecteaza metoda de plata Card de credit sau de debit, apasă butonul Trimite comanda și vei fi redirectionat în pagina procesatorului de plată, unde vei introduce datele cardului.

Plata Ramburs

Plata se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor.
Persoane fizice: maximum 10.000 lei; Persoane juridice: maximum 5.000 lei.

Ordin de Plată

Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de Medra.ro pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plasează comanda.
Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat.